Hejsan hoppsan!
Ligger i sängen och lyssnar på musik med många olika känslor i kroppen. Knasigt att det kan finnas så många olika saker att känna och känna för. Att man kan vara arg på något men glad för något annat samtidigt. 
Idag och hela veckan har jag jobbat som vanligt. Känns skönt att nästa vecka är en kortvecka och att jag veckan efter ska gå i skolan måndag-onsdag. Det ska bli roligt! 
Mycket som händer och är på gång i mitt liv. Jag gillar att vara hemlig och inte berätta saker. Haha :) 

Kummin har tappat en sko och väntar på hovslagaren. Isa och jag jobbar på och hon är så duktig! Jag gillar den hästen mer och mer. 
Trix och jag har även hängt ihop i tre dagar. Så kul att rida racer-Hulda. Bästa hästarna i världen ❤️ 



Sötatjejer.se/raggsökes 👍😂

Jag är inne i en saknar-period och skulle kunna döda för att få tillbaka min älskade geta. Min älskade Fiffi. Jag kan sakna henne så det gör ont. Hon tog mitt hjärta med storm och tog med sig en bit utav det när hon bestämde sig för att lämna mig. Blir nästan lite ledsen i ögat. Ingen var som hon, lika häftig, egensinnad och cool som hon var. Min fina älskade lilla afrikanska dvärgget. Jag skulle så gärna uppleva tiden med dig igen. Hoppas du sover gott och att du och Festis tar hand om varandra. Vi ses i Nangijala. 


Älskade lilla du ❤️😥

Kommentera

Publiceras ej