Hej!
Här är det slappt. 
Ligger på soffan och tittar på tv. Har legat här och slappat större delen utav dagen. Jätte skönt!
Har lite ont i huvudet och känner mig allmänt seg. Söndagar är en seg dag så är det bara.
Jag sov hos mamma och pappa inatt. Vi tog en spontanare igår och åkte och åt kinamat. Gott, japp!
Mamma och jag åkte imorse till stallet då vi hade morgon. Passade på att fixa och ta hand om Kummin samtidigt då. Vi hade bestämt oss för en tur i skogen. Fröken Kummelina var piggelin och knatade på som bara den.
Igår red jag på Kummin i ridhuset och mamma hjälpte mig. Det har nog aldrig gått så bra att rida på henne tidigare. Så kul! Känns som om den lilla tröskel vi har stått framför är på väg att klivas över, jag gillar verkligen det!
 
 
För ett tag sen så duschade jag så jag bara kan krypa ner i sängen när det är dags för det. Imorgon är det måndag, vilket jag verkligen inte gillar alls. Verkligen verkligen inte alls. Inte någonstans finns det något bra med det. Dessutom måste jag gå upp as tidigt, börjar jobba 6.30. Det betyder att klockan ringer 5.00. Snark.
Som tur är så är det inte en hel arbetsvecka denna vecka som kommer. Det är bra!
Nu ska jag ta med mig huvudvärken som jag har in i sovrummet och gå och lägga mig.
Godnatt
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej