Tjaba!
Både igår och idag har jag och Selma varit tillsammans i stallet. Jag och min super-Selma. Selma är riktigt charmig och hon är en riktig racer. Selma är min älskade cykel. Det är så skönt att cykla till stallet. Man får röra på sig och jag kan tänka igenom så många saker på samma gång då. Saker jag kanske inte ens borde behöva tänka igen dyker alltid upp när jag cyklar. 
Det dyker upp tankar hos mig hela tiden. Jag dras med det hela jäkla dagarna. Men allra värst är det när jag ska sova. Jag älskar att sova och att krypa ner i sängen. Men min hjärna ska ju sätta fart då. Gaaah!

Kummin har igen vuxit ur sin sadel. Har därför bestämt att byta ut den mot en annan. Detta gör mig galen. Vill kunna tida ordentligt och inte i någon gammal hoppsadel. Annars jobbar vi på med massa saker. Jag och min fina älskade lilla prinsessa. 

Imorgon jobbar jag 9:00-17:30 skönt med lite sovmorgon men ogillar att jobba så sent. 
Nu ska jag sova, fast innan gå igenom dessa dokument som ligger på lager att bläddra igenom i mitt huvud. Jag önskar jag slapp, men deg har redan startat, godnatt 
Min lilla lilla blixtra ❤️

Kommentera

Publiceras ej