Klockan är just nu 21:26 och jag ligger i sängen. Det har jag gjort en stund vilket känns väldigt skönt. Jag är klar med allt och har en lång natt att sova mig igenom, det är kärlek det! Jag bara älskar att sova, skulle önska man fick göra det mera. 
Idag har jag jobbat som vanligt. Efter det åkte jag bara hem en snabbis och sen vidare mot stallet och min prinsessa. Det finns inget som gör mig så glad som hon. Jag blir glad när jag ser henne och hon blir glad när hon ser mig. Perfekt! Började med att fixa allt åt henne, mockning, mat och vatten. Tog sen tag i borstning och ridning. 
Utvecklingen går framåt. Så kul, ryttaren måste bara komma ihåg att det tar tid och det måste hon även låta det göra. Vi jobbar vidare med allt vad vi behöver och jag ser hela tiden att det ger resultat, kul!
Min fina, älskade prinsessa ♥️
Väl hemma efter stallet lagade jag mat. Passade på att träna medans maten var i ugnen och duschade medans maten svalnade. Och nu ligger jag här, mätt i magen och ska strax sova.

Imorgon är det samma procedur som gäller. Bli skit arg på klockan som stör mig när jag sover som bäst, jobba, stall, äta, duscha och sova. Samma sak varje dag. Jag tycker det är meningslöst. Men vilken tur jag har som måste åka till stallet varje dag, det gör det hela lättare. Och framför allt, vilken tur att jag får krypa ner i sängen igen varje kväll. Det är utav den anledningen jag går upp varje dag. Hade jag inte gått upp hade jag inte fått göra det igen, krypa ner i sängen alltså.
Vilka problem alltså, godnatt 

Min fina lilla gos-kille. Älskade Quirre

Kommentera

Publiceras ej