Halloj!
Ligger på soffan i Svartå och grubblar. Har ganska mycket i huvudet att grubbla på. 
En utav grejerna är problem med sadeln. Japp, så är det. Kummin har vuxit ur sin sadel igen. Det var inte speciellt länge sen Sadeldoktorn var ute och fixade den till henne. Men med en bra sadel ska det ju finnas utrymme att bygga muskler och arbeta med ryggen. Och det är det som har hänt nu. Bara det att lilla fröken har vuxit till sig på alla sätt och vis. Så sadeln är alldeles för tight och ligger piss dåligt rent ut sagt. 
Och byta sadel gör man inte bara i en handvändning. Får som tur är låna en hoppsadel utav ridskolan så jag kan rida. Men att rida i en hoppsadel är absolut inte alla kul eller optimalt. Men det funkar tills jag hittar en annan lösning. 
Min prinsessa är värd det allra allra bästa!❤️

Har känt mig allmänt deppig idag och mamma övertalade mig att åka till dom så jag slapp deppa ensam. Fick super god lasagne vilket var mumsigt!
Nu ska jag sova, och av erfarenhet vet jag vad som kommer hända innan jag somnar...
Godnatt från en o-rolig tjej som är deppig 

Jag vill ha!!

Kommentera

Publiceras ej