Hoppsan hejsan!
Ligger i min super sköna säng och ska snart sova. Tänkte bara titta in här en snabbis och göra Elin glad. Hon tjatar hela tiden om att jag ska blogga, men det känns som om jag inte har något vettigt att komma med. Min dag har iaf sett ut som gårdagen. Så spännande liv har jag. Verkligen! Har alltid sagt att livet är meningslöst. Det är som en ond cirkel. Man måste jobba för att tjäna pengar eftersom allt vi gör kostar pengar. Sen äter vi och sover på det. Meningslöst. Sova, jobba, sova, jobba och mellan det ska man handla, laga mat, ha en fritid, gå på toa, ta hand om sig själv och äta. Sen är det bara att börja om på nytt. Suck... Tur att en del saker i denna onda cirkel är bättre saker som gör det hela lite roligare. Om man ändå vore rik och slapp pengar bekymret.
Jag ska gifta mig rik, det ska jag!!

Imorgon ska jag på en shopping runda efter jobbet. 
Godnatt 
Mitt hem ❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej